batmansinua

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Första inlägget

Av Emma - 17 februari 2014 19:23

Ny blogg!

I den här bloggen hade jag tänkt att skriva om min vardag och min träning i min beslutsamhet att för en gångs skull gå ner till min målvikt och hålla den!

 

Iallafall så gick jag på kickboxning igår... Fyfan vad jag har träningsvärk! Svetten rann från alla håll och kanter! Och såklart så kom min pappa med förslag att gå ut och powerwalka en sväng.. Jodu, och träningsvärken var grädden på moset!  Så nu ska jag packa idrottskläderna och badkläderna.

Sedan blir det mys i badkaret med bubblor, ljus och musik i hörlurarna!

 

Imorgon som jag har planerat blir det att gå till badhuset och simma, som tur är simmar jag fritt av medicinska skäl (övervikt) så jag har tänkt att simma varje tisdag, vilket jag börjar med imorgon.

 

Som avslut tycker jag att vi tar lite hashtags!

#Svettärfettsomgråter #träningsvärk #simma #Nyblogg #jagkanomjagvill #Bada #powerwalk 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 24 februari 2014 17:15

    Hej Idag så har jag åkt in till västerås och spontan köpt lite småskit.. Smokey eye brush by H&M 49kr 8pack rakhyvlar 30kr Strumpor 100kr 2pack OB pro comfort (roligt att veta..) 20kr Haha, inte speciellt kul att veta. Men men ;) ...

Av Emma - 22 februari 2014 20:47

Det blir ytterligare ett kort inlägg. Nu har man käkat popcorn & kvarg och tittat på mello. Skrattretande låtar den här gången, och man står inte ut med dedär programledarna, jävla tråkiga alltså.   Ska in och ta en snabbdush, sätta på pjyamas...

Av Emma - 22 februari 2014 16:09


Hej. Idag är jag inte på hugg för att göra nånting alls. Men fick en spark i baken och gick ut och PW med pappa iallafall. Ikväll blir det mellomys med the family och bara chill.   Blev ett väldigt kort inlägg, men ni får ha en bra lördag hörni...

Av Emma - 21 februari 2014 16:46

Idag var det inget vidare väder heller.. Slaskigt och blött!     Idag har det varit en ganska bra fredag, än vad den brukar vara. Förutom att vi hade två prov, det första (engelska) gick bra.. Men samhällskunskapen.. En helt annan historia. Res...

Av Emma - 20 februari 2014 17:30

Hej där ute! Idag när jag vaknade var det vitt. Snön hade tydligen bestämt att återvända. Äntligen när solen kikade fram och gräset syntes, kom vintern igen.     Iallafall så bestämde vi oss att ut och PW i vinterlandet..    VARNING, HALKR...

Presentation


Hej, Jag är en chey på 14 vintrar född år 2000. Jag bor i en by 2 mil utanför västerås. Följ mig och min vardag med träning och andra roligheter!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards